31 paź 2012

TAG: Moje blogowe sekrety

Witam. Dzisiaj na moim blogu tag, który podpatrzyłam u Orlicy Spodobał mi się, więc uznałam, że też na niego odpowiem. Bez dłuższego wstępu oto moje sekrety ;)



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Prowadzę bloga od ponad roku, założyłam go w maju 2011. Z publikacjami notek jest u mnie różnie. Teraz staram się robić to co drugi dzień, bądź codziennie ale był czas, że nie było tu nic nowego nawet z dwa tygodnie.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Gdy włączam komputer praktycznie od razu loguje się na bloga i co jakiś czas zaglądam czy pojawiło się coś nowego. Jeśli nie mam za dużo czasu to zawsze staram się choć raz sprawdzić nowości.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja najbliższa rodzina, tzn mama, tata i brat wiedzą o moim blogu ale nie czytają go. Jeśli chodzi o znajomych to chyba z trzy koleżanki wiedzą. No i oczywiście mój facet wie i bardzo mi dopinguje. Praktycznie on dawał mi wsparcie, szczególnie gdy nikt za bardzo na niego nie wchodził. Mówił bym się nie poddawała i że będzie lepiej. Ja nie chwalę się znajomych że jestem posiadaczką bloga, raczej nie chcę żeby wiedzieli.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Najbardziej lubię posty paznokciowe i makijażowe. Lubię popatrzeć na świetne zdobienia, które motywują mnie do kreatywności. Oczywiście nie zawsze mi wychodzi ale to się nie liczy ;).
Chętnie czytam też o kosmetykach drogich lub niedostępnych w naszych kraju. Lubię też posty z różnymi trikami, poradami, które można później wykorzystać ;)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Muszę się przyznać, że szczególnie na początku zazdrościłam tego że na mój blog nikt nie wchodzi, ani nie komentuje. Wiem, że to głupie ale co poradzę. A jeśli chodzi o sprawy kosmetyczne to czasem zazdroszczę dziewczynom dostępu do świetnych kosmetyków. Na przykład chętnie kupiłabym jakiś kosmetyk z Balei ale kurde nie ma skąd ich wziąć. Tak samo jak kosmetyki z Wielkiej Brytanii. Tak tego bardzo zazdroszę innym ale myślę, że nie jestem jedyna ;)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, myślę że byłoby to głupie.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Generalnie od kiedy prowadzę bloga kupuje bardziej świadomie. Kiedyś kupowałam każdą nowość, byle by to mieć. Nie musiałam tego używać ale byłam zadowolona że już to posiadam. Bardzo głupie. Teraz biorę pod uwagę opinie blogerek. Jeśli na którymś z kolei blogu czytam, że coś jest do bani to na pewno tego nie kupię.
Z drugiej strony jeśli naczytam się dobrych opinii o jakimś kosmetyku, to prędzej czy później pewnie to kupię. Zauważyłam też, że jeśli czegoś chwilowo nie potrzebuje a chcę to przetestować i jest na ten kosmetyk promocja to kupię. Nigdy nie robiłam zapasów i teraz też nie robię ale zdarza się, że mam jeden kosmetyk otwarty a w kolejce czekają już dwa zupełnie inne tego samego typu.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Mimo że bloguje raz więcej, raz mniej to dzięki prowadzeniu bloga jestem bardziej zdyscyplinowana. Staram się robić notki na zapas ale różnie to wychodzi. Najczęściej mam szybciej wszystko na zdjęciach niż w formie notki. Często też tak jest, że piszę notki na papierze a później nie chce mi się tego przepisywać ;). Generalnie mam swoje miejsce w sieci, w którym mogę podzielić się swoją opinią z innymi ludźmi.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Zewsząd. Często zdarza się, że zasugeruje się wpisem innej blogerki. Oczywiście nie chodzi o kopiowanie, bo tego nie popieram. Czasem przeczytam coś w internecie lub obejrzę w tv. Jeśli chodzi o zdobienia to jak coś mi się spodoba to staram się zrobić to w swoim stylu.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Miałam może nie kryzys ale takie zwątpienie czy się do tego nadaje. Szczególnie było tak na początku, nie wiedziałam czy ja tak kiepsko pisze że nikt za bardzo mnie nie odwiedza a jeśli już odwiedza to czemu nie zostawi komentarza. Zdaję sobie sprawę, że mój blog nie jest aż tak popularny ale nie narzekam, staram się ciągle być lepsza w tym co robię. Nie powiem porównuje się do innych i widzę różnice, szczególnie przy Waszych pierwszych rocznicach. Ja miałam 20 tys wejść a Wy najczęściej około lub ponad 100 tys. Jednak nic na to nie poradzę. Lubię prowadzenie bloga i nigdy nie myślałam o usunięciu go.

Dodatkowe pytanie:
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Najbardziej dobijają mnie blogi rozdaniowe. Jakim trzeba być cwaniaczkiem by blogować tylko po to by coś wygrać. Ja na takie blogi wcale nie wchodzę i jak dla mnie powinno być to zakazane.
Inną sprawą są brzydkie, ciemne, mało widoczne zdjęcia. Wiadomo, nie zawsze da się zrobić dobre zdjęcia ale bez przesady. Szczególnie przeszkadza mi to gdy autorka pokazuje makijaż lub zdobienie paznokci a tam nic nie widać. Czasem zdarza się właśnie przy paznokciach robienie zdjęcia z bardzo daleka. Nie wiem jaki to ma sens. Nie podoba mi się gdy ktoś prowadzi bloga paznokciowego a maluje byle jak paznokcie. Jakoś mnie to razi.
Wkurzają mnie też komentarze typu "obserwujemy?". Jeśli jakiś blog mi się spodoba to po prostu dodaję go do listy nie liczę na to że autorka będzie mnie obserwować. Nie lubię też zbyt długich notek, choć czasem i u mnie się taka zdarzyła ;p.
No to teraz wyszłam na zrzędę ale co poradzę ;)

Jeśli komuś spodobał ten tag to zapraszam do zabawy. Ja nie zostałam otagowana, więc nikogo nie wyznaczam. Macie ochotę to odpowiadajcie na niego.

A tak zmieniając temat to pokażę Wam zdjęcia, które zrobiłam wczoraj z samego rana. Zobaczcie:






Pomyślałam, że zima przyszła na dobre ale nie. Dzisiaj nawet śladu po śniegu nie było. Jak widać, pogoda nas tylko postraszyła. I dobrze, bo to ciut za wcześnie na zimę ;p

Dajcie znać czy tag Wam się spodobał i czy odpowiecie na niego. Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. U mnie też już śnieg znikł ale ja się z tego cieszę:)
    I właśnie piszę odpowiedzi na ten tag bo już dawno byłam otagowana i tak odkładałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie prawdziwa zima a u mnie śnieg stopniał już kilka dni temu ;)) Ja też lubię czytać posty o kosmetykach niedostępnych w Polsce ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zdjęcia z wczoraj, dziś już śniegu nie ma :)

      Usuń