15 paź 2012

Sekrety Makijażu - Eryka Sokólska

Witam. Przychodzę dziś do was z książką o makijażu. Jak widzicie jest to książka pt. "Sekrety Makijażu". Pożyczyłam ją od koleżanki, by sprawdzić czy jest ona w ogóle ciekawa i pomocna. Jak wiecie, posiadam książkę Bobbi Brown i jestem z niej bardzo zadowolona, jest w niej dużo porad, wszystko jest dobrze opisane i do tego są w niej piękne zdjęcia. Gdy zobaczyłam Sekrety Makijażu w księgarni internetowej, zastanawiałam się czy kupić, czy jest w ogóle sens. Jeszcze jest nie przeczytałam całej ale po tych kilku stronach myślę, że na pewno jej nie kupię. Jest w niej to samo co w Bobbi ale myślę, że tamta bardziej przypadła mi do gustu. Oczywiście nie twierdzę, że książka jest beznadziejna, bo to nieprawda ale ja jej nie kupię. Zrobiłam dla Was zdjęcia, niestety nie chciało mi się rozstawiać się na parapecie, więc są one ciut gorszej jakości. Musiałam je poprzerabiać by było widać dobrze co na nich jest. Modelkami są tu znane kobiety, co mi akurat jakoś niespecjalnie się podoba. Zdjęcia powiedzmy całe macie wszystkie z książki plus kilka zdjęć stron z opisami. Bez już dłuższego gadania, zapraszam do oglądania. Ostrzegam, zdjęć jest dużo ;)




















































Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca ;p. Jak widziałyście, książka jest miła dla oka. Jak dla mnie autorka mogła bardziej poszaleć z makijażami. Książka ma 101 stron i na końcu widnieje cena 49,90. Dajcie znać, czy macie tą książkę a jeśli nie czy macie zamiar ją kupić. Ja jak już wspomniałam odpuszczę ją sobie, starczy mi książka Bobbi Brown --> KLIK

To by było dzisiaj na tyle. Pozdrawiam :)

1 komentarz: