29 paź 2012

Isana - Handcreme Intensive

Witam. Dzisiaj krem, który kupiłam z ciekawości a stał się moim ulubionym (jak na razie ;p) kremem do rąk.



Skusiłam się na niego jak już napisałam z ciekawości, ponieważ nigdy nie używałam żadnego kremu z Isany. Z tej marki miałam tylko dwie rzeczy - zmywacz i olejek pod prysznic, dlatego chciałam wypróbować jakiś kosmetyk pielęgnacyjny. Trafiło na krem do rąk.

Krem ma ładny, przyjemny zapach. Ma on bogatą, treściwą konsystencję, która bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze  nie pozostawia tłustego filmu. Czuć, że dłonie są nakremowane ale ani się nie lepią ani nie są tłuste. Po tym kremie moje dłonie są świetne - nawilżone, przyjemnie gładkie i delikatne. Ja jestem z tego kremu zadowolona. Stosuję go jak na razie na noc, ponieważ mam jeszcze końcówkę innego kremu i muszę go wykończyć.

Krem zamknięty jest w standardową tubkę z miękkiego plastiku z zatrzaskiem. Otwieranie nie stanowi problemu. Krem ma 100 ml pojemności i kosztuje 5 coś, ja kupiłam go w promocji.

Podsumowując - ja jestem z tego kremu bardzo zadowolona. Jest tani i łatwo dostępny. Na moje dłonie działa świetnie i na pewno kupię go ponownie. Ja jestem na tak i bardzo polecam :)

A Wy używałyście już tego kremu do rąk?? Dajcie znać jakie są Wasze opinie na jego temat. Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale duużo się naczytałam, że kremy z Isany są dobre :) Najwyższy czas zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną było tak samo. Naczytałam się na blogach o tych kosmetykach z Isany i w końcu musiałam się przekonać czy faktycznie są takie fajne. Zanim założyłam bloga to nie pomyślałabym że kupię coś tej marki. Jednak nie ma co z góry zakładać że coś jest złe i nie warto tego kupować. Jak widać, można się miło zaskoczyć ;)

      Usuń
  2. jeszcze go nie używałam, ale pewnie w końcu kiedyś go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jego zapach nie odpowiadał:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się on podoba ale wiadomo, każda z nas ma inny gust :)

      Usuń
  4. Od długiego czasu się na niego czaję, bo czytałam wiele pochlebnych opinii, ale nie mogę na niego trafić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest teraz na niego promocja to muszę go mieć :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba już nie ma na niego promocji ale jego normalna cena nie jest wysoka, więc nie ma co czekać specjalnie na przecenę ;)

      Usuń
  6. Lubię ten lakier, to mój ulubiony z Isany:). Chociaż muszę przyznać, że w zeszłym roku skład miał lepszy i działanie również, zauważyłam, że jak weszły te kremy z naklejką KWC to nieco formuła uległa zmianie. Ale i tak go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie znam na składach i nie patrzę za bardzo na to. Szczególnie, że to krem do rąk. Mam tak, że jeśli mi jakiś nie przypasuje to swędzi mnie skóra na dłoniach a ten jak na razie (odpukać) nic złego mi nie zrobił ;)

      Usuń