18 paź 2012

Pędzel pędzlowi nierówny, czyli porównanie tych samych pędzli


Witam. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cztery pędzle, dwa duble, które powinny być identyczne ale nie są. Z resztą same zobaczcie.

 Jeden to sławny pędzelek z Essence, czyli kulka. Jestem z niego zadowolona, więc postanowiłam kupić sobie jeszcze jeden egzemplarz. Jak z pierwszego byłam zadowolona, tak z drugiego trochę mniej. Nowa kulka jest przede wszystkim gorszej jakości. Jest wykonany z ciut innego włosia, które minimalnie kuje. Na dodatek przy każdym użyciu lecą z niego włoski. I to nie jest jeden, czy dwa tylko kilkanaście. Wkurza mnie to bo mam je na oku i pod nim także. Przy myciu wymywa się kolor. Nie wiem czy to tylko tai trefny egzemplarz czy teraz takie robią te pędzle, ale pierwszy a drugi bardzo się od siebie różnią pod względem jakości. Dodatkowo minimalnie różnią się od siebie kształtem. Na szczęście pod względem używania go nie różnią w ogóle, oba są bardzo dobre.



Drugim zdublowanym pędzlem jest pędzel EcoTools do pudru. Bardzo go lubię, dlatego chciałam mieć jeszcze jeden taki pędzel. Po kupnie drugiej sztuki, zorientowałam się, że pędzle się od siebie różnią. Nawet poszukałam opakowanie by upewnić się czy na pewno kupiłam ten który chciałam. Jak zobaczycie na zdjęciach różnica jest widoczna. Jeden pędzel ma dłuższe włosie i krótszy trzonek a drugi krótsze włosie a trzonek trochę dłuższy. Dodatkowo kształt pędzla jest ciut inny. Na szczęście jakościowo się nie różnią i obie sztuki są świetne, więc ostatecznie nie mam się do czego przyczepić.





To by było dziś na tyle. Dzisiejszą notkę potraktujcie jako ciekawostkę. Jestem ciekawa czy Wy też spotkałyście się z takimi przypadkami. Dajcie znać. Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Widać różnicę ja jakoś nie zwracałam wcześniej na to uwagi muszę obejrzeć moje pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam oba pędzle i nie wiedziałam, że są takie rozbieżności przy tych samych modelach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ecotools zauważyłam dopiero po jakimś czasie że różnią się wyglądem. Przy essence to od razu widać gorszą jakość, szczególnie to wypadanie włosia ale różnice w wyglądzie dopiero zauważyłam przy ich myciu.

      Usuń
  3. Szkoda że te drugie sztuki, zamiast być ulepszone to są gorsze;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku essence tak ale jeśli chodzi o ecotools to nie mam się do czego przyczepić, obie sztuki są świetne.

      Usuń
  4. lubię notki pędzlowe
    mam ecotoolsa i essence i jestem z nich zadowolona
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń