25 paź 2012

Podsumowanie miesiąca - październik

Witam. Dziś jak widzicie w tytule pokażę Wam moje zakupy z tego miesiąca. Jest tego kilka rzeczy, więc bez zbędnego pisania pokazuje zakupy:



Pierwsze zdjęcie:
-top i baza z Kobo
-brokatowy toper z Essence
-odżywka do rzęs i brwi z Essence
-dwie maski z Avonu
-naklejki na paznokcie z Essence

Drugie zdjęcie to zakupy z Rossmanna:
-krem do rąk Isana
-waciki - większe używam do demakijażu a małe do zmywania paznokci

Jak widzicie praktycznie nic nie kupiłam ale nie mam na tą chwilę takiej potrzeby. Będąc w Naturze oglądałam nową limitkę Essence ale jakoś nic mnie nie zachwyciło. Podobały mi się zdjęcia cieni i jednego lakieru na Waszych blogach ale na żywo jakoś mnie nie przekonały.
To by było dziś na tyle. Jutro najprawdopodobniej pokażę moją aktualną kolekcję lakierów do paznokci.

Na koniec dodam piosenkę, którą od jakiś dwóch dni namiętnie słucham.


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. chyba tez takie większe waciki muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są, jednym wacikiem da się zmyć cały makijaż.

      Usuń
  2. Miałam ta odżywkę, ale była beznadziejna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej nie używam jako odżywki, tylko jako żelu do brwi ;p

      Usuń