20 paź 2012

Lirene - mleczko do demakijażu


Witam. W dzisiejszym poście jak widzicie będę pisać na temat mleczka do demakijażu z Lirene.







Jest to mleczko nawilżające do demakijażu twarzy i oczu. Jest przeznaczone dla cery normalnej i mieszanej. Ma w sobie wyciąg z arniki, alantoine i D-panthenol. Jest to moje pierwsze mleczko tej marki. Wcześniej moim numerem 1 był Garnier, który bardzo lubię. Jednak uznałam, że czas na wypróbowanie czegoś nowego. Przeczytałam kilka dobrych opinii na temat produktów do demakijażu z Lirene, więc uznałam, że czemu nie spróbować. Kupiłam i nie żałuję. Bez problemu zmywa makijaż - podkład, cienie, szminki i tusze - ze wszystkim radzi sobie bardzo dobrze.

Ma fajną, dość kremowa konsystencję i  przyjemnie pachnie. Po zmyciu czuć, że skóra jest jakby nawilżona i miękka w dotyku. Jak dla mnie jest to dużym plusem, ponieważ nie czuć żadnego nieprzyjemnego ściągnięcia.

Mleczko zamknięte jest w dość standardowe opakowanie z otwieraniem - zatrzaskiem u góry. Otwieranie nie sprawia problemu ale też nie musimy bać się, że samo się otworzy. Opakowanie wykonane jest z dość twardego plastiku, jednak nie ma żadnej trudności z wydobywaniem produktu. Mleczko ma pojemność 200 ml i kosztuje coś ok. 15 zł.

Podsumowując - ja jestem z tego produktu zadowolona, ponieważ bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Myślę, że kupię go ponownie. Polecam :)

Dajcie znać czy używałyście tego mleczka i ewentualnie co o nim sądzicie. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. tego nie znam,a le mam inne i jestem zaodwlona

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam aktualnie z Lirene śmietankę do demakijażu i również jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń