27 paź 2012

Idzie zima...

Witam. Nie wiem jak u Was ale u mnie od rana sypie śnieg z deszczem. Ani na chwilę nie ustaje. Troszkę szybko przyszła zima. Podobno to tylko chwilowe ale kto wie. Zrobiłam zdjęcia - jedno po 12 a drugie niedawno. Oto mój widok z okna



Nie udało mi się uchwycić padającego śniegu ale wierzcie mi, sypie. Ostatnio, oddając w tamten piątek kurtkę jesienną do pralni, śmiałam się żeby nie było tak że ja wyprałam kurtkę a tu zaraz śnieg spadnie i będę musiała wyjmować tą zimową. Chyba sobie wykrakałam ;p. Ale póki co moja zimowa kurtka pozostaje w szafie. Mam nadzieję, że ten śnieg to tylko na chwilę a zima dopiero przyjdzie w grudniu ;). To by było dziś na tyle. To był szybki post, by sobie ponarzekać. Pociesza mnie tylko to, że nie tylko u mnie sypie :).

Trzymajcie się ciepło. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dzisiaj otworzyłam oczy, a za oknem biało. Wszędzie śnieg, uwielbiam to uczucie, jak rano się kładę i nie ma a rano takie zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie to raczej nie ucieszyło ale mogłam się tego spodziewać ponieważ zapowiadali w pogodzie śnieg ;p

      Usuń