13 kwi 2012

Maziaje ;p

Witam. Dziś znów paznokcie. Wczoraj zmyłam fioletowy lakier i postanowiłam troszkę przyozdobić je tym razem maziajami ;p. Taki mani chodził za mną już chyba od tygodnia i wczoraj w końcu zawitał na moich paznokciach. Nie jest trudny i każdy sam jest w stanie go zrobić, nawet tak jak w moim przypadku u prawej ręki ;p. Najpierw pokażę Wam lakiery, które użyłam. Generalnie chciałam by lakier bazowy był delikatny ale że takich mam w swojej kolekcji chyba 3 sztuki to zdecydowałam się na delikatny róż.


Jako bazy użyłam jak zawsze Inglota KLIK a jako topa użyłam Essence High Shine


Róż to Italian Beauty KLIK Nałożyłam tylko jedną warstwę, ponieważ chciałam na prawdę delikatny kolor a po drugie to ten lakier doprowadza mnie do szału czasem bo smuży.
Do maziarów użyłam jak widzicie trzech kolorów:
-białego - Bell do frencha KLIK
-czerwonego - Golden Rose KLIK
-złotego - Golden Rose (jeszcze nie pokazywałam go na paznokciach ale pewnie kiedyś pokażę ;p)


Dłutko z Essence i złoty brokat, który opalizuje na zielony, pomarańczowy i czerwony kolor.

A tak wygląda efekt końcowy, który mnie się bardzo podoba (wiem, skromna jestem ;p).


Ciężko mi było zrobić ładne zdjęcie, bo nie miałam słoneczka ale na szczęście widać jak to wygląda. Tak jak patrzę na nie to myślę, że mogłam sobie darować ten złoty lakier, ponieważ nie bardzo go widać. Zdobienie dzięki brokatowi pięknie się świeci i mieni. Nie trudno się domyślić jak go zrobiłam ale napiszę. Każdy palec osobno malowałam różem, czekałam chwilę aż troszkę zaschnie, robiłam dłutkiem kropki (można wykałaczką  lub drewnianym patyczkiem do odsuwania skórek), rozcierałam i od razu też dłutkiem nakładałam brokat (lubię to robić też wykałaczka). Jak wszystko było suche nałożyłam dwie warstwy topa. Nie musicie się denerwować, że nierówno Wam się rozmaże, to nie musi być idealne roztarcie, zresztą u mnie tak nie jest. Myślę, że jest to szybki i łatwy sposób na zdobienie paznokci.

Dajcie znać co sądzicie o takim zdobieniu. Podoba Wam się czy nie??
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. wyglada slicznie! ja jestem za malo precyzyjna nawet do takich "maziaji" :( pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Baza jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne wzorki ;) Perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że komuś się podobają moje wzorki. Dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sie podoba jest piekny

    OdpowiedzUsuń