9 kwi 2012

Makijaż :)

Witam Was :). Dziś w ten piękny słoneczny dzień pokażę Wam mój "makijaż". Jak wiecie nie jestem w tym mistrzem, cały czas się uczę, więc raczej nie wstawiam tutaj często moich zdjęć w makijażu. Bezpiecznie i bardzo dobrze czuję się, gdy mam na oku jeden cień z kreskami, również robionymi cieniem lub kredką plus oczywiście tusz do rzęs. Bez dłuższego pisania, same zobaczcie i oceńcie :).


Produkty użyte w makijażu


Cienie Golden Rose Silky Touch (Matte Eyeshadow) w kolorach 209 na całej powiece i kreska 206
Cień niebieski Essence z mini paletki - nr.10 Best friends (cień nałożyłam na dolną powiekę)
Tusz Maybelline - Volium Express Lift-Up Mascara
Na brwiach mam odżywkę z Essence
Na ustach Essence - nr.53 All About Cupcake
Na twarzy mam Rimmel Match Perfection nr.100 Ivory plus puder Rimmel Stay Matte

Jak widzicie makijaż nie jest jakiś powalający. Na zdjęciach kreski wyglądają jakby były robione tym samym kolorem. Na górze jest fiolet a na dole niebieski. Zrobiłam nawet kilka zdjęć z lampą ale nie wiem czy lepiej tam to widać. W ogóle aparat trochę zjadł kolory, w rzeczywistości były one bardziej intensywne. Jak zauważyłyście, zdjęcia robiłam w oknie (jak zawsze) ale tam mi one najlepiej wychodzą a poza tym było za chłodno by wyjść na balkon ;). Zresztą wszystkie zdjęcia do bloga robię właśnie "w oknie" (zdjęcia kosmetyków robię na parapecie).


Dajcie znać jak Wam się podoba lub nie podoba mój skromniaczek ;p Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Delikatne kreseczki,podoba mi się taki efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowa kreska bardzo mi się podoba, ładnie wydobywa tęczówkę. :)
    p.s. Masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń