12 kwi 2012

Pazurki :)

Witam. Dziś pokażę Wam paznokcie, które noszę od wtorku. Niestety są one w tym momencie krótkie, co mnie wkurza bo już miałam je takie długie i w jeden dzień poszły dwa ;/. No a miałam ochotę na niebieski french. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale jak mam długie paznokcie to jakoś nie chce mi się ich malować. Zawsze tak było. Nie wiem zdarza mi się, że maluję paznokcie non-stop przez miesiąc a później nie robię tego przez  kilka tygodni. Wiem, dziwne ale co poradzić.

Wracając do tematu. We wtorek pomalowałam je lakierem z Bell, tu możecie o nim poczytać i dodać swoją opinię o nim KLIK . Dziś chyba je zmyję i pomaluję na inny kolor ale wczoraj miałam ochotę je przyozdobić i zrobiłam banalnie prostego kwiatka. Wiem, że mani nie powala ale mnie się podoba ;) Same zobaczcie:


Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam fiolety. Wydaje ale gdy mam ten lakier na paznokciach dłoń wydaje się jakaś taka trochę opalona. Nie wiem, może mnie się tylko tak wydaje... Nie zwracajcie uwagi na suche skórki. Dajcie znać co sądzicie o moim mini "zdobieniu". Lubicie takie, czy wolicie coś konkretniejszego?? Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. ale śliczny kolor:)
    mi pomaga, naprawdę jestem mega zadowolona do tego nie ćwiczę, ale ostatnio sporo spaceruje do 8km dziennie, biodra mnie bolą, a na wieczór smaruje tym cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrwałości. Też muszę się wziąć za swoją figurę bo troszkę mi przybyło ;(.

      Usuń
  2. Ładny kolor, kwiatuszek podoba mi się chociaż ja zrobiłabym w jaśniejszych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak czerwień pierwsza wpadła mi w ręce ;) Ale masz rację, jaśniejszy kolor wyglądałby ładniej.

      Usuń
  3. Kolor jest bardzo ładny. Też czasem takie kwiatki robię :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna baza, a ja mam problem z robieniem takich kwiatków, nie wiem co jest ale mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj igłą. Mnie się nie chciało szukać dlatego użyłam dłutka z Essence.

      Usuń
  5. piękny ten fioletowy kolor :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam fiolety. A ten na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny fiolet, lubię takie :)
    Wzorki duże i małe zawsze są mile widziane ;D

    OdpowiedzUsuń