26 kwi 2012

Kolejne zakupy

Witam. Dziś pokażę Wam moje ostatnie kwietniowe zakupy. Ostatnio pisałam Wam, że zamówiłam sobie kilka kosmetyków z Hean. Dziś paczka do mnie przyszła. Wszystko na szczęście doszło w jednym kawałku. Jedynie pojedynczy cień był odklejony od pudełka i cienie w palecie były dotykane a tak to wszystko jest ok. Oto co kupiłam:

Kupiłam:
*bazę pod cienie
*paletka nr.408 Coffe Twist
*aksamitny cień do powiek nr.16 matowy granat
*odżywkę do paznokci - proteinowa
*tusz Maxxi Lash Flexi
*lakier City Fashion nr. 162 - piękny kolor!!!

Jako gratis dostałam:

*błyszczyk
*bazę pod makijaż
*lakier Party Night nr. 486 - raczej nie mój kolor ale zobaczymy

Kolejny zakup, to kolejne dwa cienie z MIYO


I na koniec szampon, miał być inny ale tak jakoś wyszło ;p


To by było na tyle. W ty miesiącu troszkę poszalałam z zakupami. Było ich kilka ale co tam. Na kolejny raz nie będę pokazywać osobno każdych zakupów ale napiszę jeden post. Miałam dziś dać Taga ad książek ale musiałam Wam się pochwalić zakupami ;p. Tag będzie następnym razem. Ja już kończę bo jest późnawo. Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Czekam na recenzję jak ci sie sprawuje baza pod cienie Hean. Zdania są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te cienie z miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hean i miyo lubię, dobry wybór,
    ciekawi mnie ten tusz z Hean:)czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń