2 kwi 2012

Zakupy ;)

Witam :). Dziś pokażę Wam co sobie kupiłam. W trakcie remontu przejrzałam swoje kosmetyki i doszłam do wniosku, że najpierw muszę wszystko wykończyć by móc sobie kupić coś nowego. Czasem mam tak, że jak kupię sobie coś nowego to ten kosmetyk, który do tej pory używałam szedł w odstawkę. Teraz mam kilka rzeczy, które muszę wykończyć bo np. data ważności wychodzi za 2 miesiące. To jest teraz mój priorytet ;p. Dlatego też dziś nie zaszalałam, zresztą zobaczcie same:


Mleczko z Garniera - kolejne opakowanie, a 2-fazowy płyn do demakijażu oczu z Bielendy to kosmetyk na który się skusiłam dzięki opinii jednej z blogowiczek. Zresztą nigdy nie miałam tego typu kosmetyku, więc
musiałam spróbować ;p. 


Maseczki jak widzicie są różne. Staram się dość regularnie je stosować ale nie zawsze mi wychodzi ;p. Nie mam ani jednej w domu, więc kupiłam sobie kilka różnych.


No to jest jedyna zachcianka moja. Pędzelek z essence musiałam mieć. Z tej kulki jestem zadowolona, więc skusiłam się też na ten. Świecidełko z My Secret lądowało kilka razy w koszyku ale zawsze rezygnowałam z zakupu. Kosmetyki z MIYO znalazłam przypadkiem. Kupiłam dwa cienie, kolory na zdjęciu są ciut ciemniejsze. Wybrałam może dziwne kolory ale jeśli mi się sprawdzą to kupię więcej :p. Czytałam też dobre recenzję tuszu, więc też kupiłam choć na razie nie będę go używać bo muszę skończyć ten który mam. Jak widzicie, jakoś nie poszalałam z zakupami. Miałam jeszcze wejść do Rossmanna ale już mi się nie chciało.

A tam z innej beczki - dobija mnie pogoda. Jak nie śnieg, to grad albo deszcz. I na dodatek jeszcze zimny wiatr. Masakra. A było już tak pięknie na dworze. No nic ja na dziś kończę.

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. pogoda jest naprawdę masakryczna.. ja też mam listę kosmetyków do wykończenia zanim kupię coś nowego - trochę się tego nazbierało przypadkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię to mleczko Ganiera też miałam kilka opakowań,
    ciekaw ajestem tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą dwufazówkę :) cienie miyo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam płyn Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn z Bielendy mam i nie lubię tłustej powłoki, którą za sobą zostawia ale makijaż ładnie zmywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię tej powłoki ale przecież zawsze można ją zmyć wodą ;p

      Usuń
  7. Masz dostęp do MIYO - szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;p. Mieszkam w małym mieście ale kosmetyki z MIYO mogę kupić w dwóch miejscach.

      Usuń