5 sie 2011

Italian Beauty

Witam dziewczyny, dziś pokażę Wam lakier z Italian Beauty. Kupiłam go tak naprawdę z myślą o klientce, gdyż chciała mieć french na paznokciach. Mój odcień to chyba nr 30.






Jest to delikatny róż, który świetnie wygląda z białą końcówką ale można nosić go samego. Wiele razy mówiłam, ze nie lubię różu ale ten mi się podoba na moich krótkich paznokciach ;p. Dosyć dobrze się nim maluję. Niestety robi smugi. Jeśli chodzi o wytrzymałość to trzyma się 4/5dni, ale trochę odprysnął mi na kilku paznokciach na końcach. Ja nie lubię takich bardzo cukierkowych kolorów, więc dodałam jeszcze brokat srebrny i byłam zadowolona. Lakier kosztuje 9,90 i można go kupić w profesjonalnych hurtowniach kosmetycznych (przynajmniej w moim mieście). Jestem zadowolona z tego lakieru i mogę go polecić.

Zdjęcia pędzelka





A tak wygląda na paznokciach sam (dwie warstwy) i z brokatem


Jak zwykle czekam na Wasze opinie czy miałyście kiedyś lakier z tej marki?? Jeśli tak to co o nich sądzicie. Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Piękny efekt z tym brokatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde ładny (jak nie przepdama za takimi odcieniami) i z brokatem tez uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda całkiem ładnie na Twoich paznokciach, ale to zdecydowanie nie mój kolor..

    OdpowiedzUsuń