24 kwi 2012

Essence - mini paletka cieni nr. 02 Sweetheart

Witam. Dziś moja opinia na temat cieni, które kupiłam dawno temu ale że ich nie używam to zapomniałam o nich. Cienie wyglądają tak:



Powiem od razu, że żałuje tego zakupu. W sklepie i na palcu wyglądają fajnie ale na oczach to jest istna tragedia. Mini paletka ma dwa kolory - połączenie cukierkowego różu ze srebrem - cienie te są wręcz brokatowe (nie moje kolory ale mimo wszystko kupiłam). Miałam nadzieję, ze będą one zupełnie inne. Jak już wspominałam na palcu wyglądają fajnie ale na oku wyglądają tandetnie. Tego różu prawie nie widać, jedynie taką transparentną powłokę. Srebrny jest trochę bardziej widoczny ale to i tak nie jest to kolor tylko powłoka. Dodatkowo oko wygląda staro, ponieważ cień wchodzi w nierówności powieki i wygląda to na zmarszczki.
Cienie tragicznie się nakładają i strasznie się osypują. Obojętnie czym chcemy nałożyć, efekt jest tragiczny. Więcej cienia jest pod okiem i policzkach niż na powiece. Są po prostu wszędzie.

Podsumowując - straszna tandeta. Nie polecam!!!

3 komentarze: