26 maj 2011

Moje pazurki kiedyś

Dziś dość dziwny wpis ;p. Mianowicie, pokażę Wam jak moje pazurki wyglądały jeszcze 2 lata temu. Non stop nosiłam taką długość paznokci, a nawet dłuższe się zdarzały ;p. Od tego czasu niestety moje paznokcie cały czas się rozdwajają ;/. Łykam tabletki ze skrzypem, nie widzę za bardzo efektu. Miałam kilka odżywek drogeryjnych ale też nie działały. Ostatnio wcieraj w nie raz w tygodniu olejek jojoba i może pomoże. OBY. Czytałam bardzo dobre opinie na temat odżywek NAIL TEK. Chyba się skuszę. Oto moje pazurki 2 lata temu. (Niestety na zdj mam widoczne skórki, wstyd mi - nie zwracajcie na nie uwagi ;p )


4 komentarze:

  1. Teraz trudno mi zapuścić je aż tak długie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. okazałe pazureczki :)

    Ja wcieram w pazurki olejek rycynowy - polecam :).
    I zaczęłam stosować NailTeka mam nadzije, że bedą dlugie na wakacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Kochana znam ten ból u mnie jest teraz to samo wcześniej cud miód malina a teraz aż zal jakie są:(

    OdpowiedzUsuń