25 paź 2011

Makijaż

Witam. Dziś pokażę Wam moją propozycję na delikatny dzienny makijaż. Niestety mój aparat tak dobrze nie oddaje kolorów. W rzeczywistości kolory są troszkę bardziej intensywne, a na pewno cień fioletowy, którym ja zrobiłam kreskę.

Makijaż wykonany był wyłącznie z tych trzech cieni z Golden Rose -Silky Touch Matte Eyeshadow




A tak się prezentuje


Jak widzicie makijaż jest bardzo delikatny. Jak wspomniałam wcześniej, fioletowa kreska jest najmocniejszym kolorem i na żywo ona się widocznie odznacza. Ostatnie zdjęcie nie jest dobrej jakości ale mniej więcej widać fiolet ;p.  Do makijażu tego użyłam następujących produktów:
*Golden Rose -Silky Touch Matte Eyeshadow nr.203,206, 209
*pomadki Essence nr.53
*tuszu do rzęs Essence Mutli Action (różowa)
*odżywki do brwi Essence
*podkładu i pudru Rimmel Stay Matte


Mam nadzieję, że choć jednej osobie przypadnie do gustu mój makijaż ;p Mnie się go dobrze nosiło i często tak się maluję.  Jutro napiszę Wam recenzję właśnie tych cieni z GR. Jak zawsze czekam na Wasze opinie. Pozdrawiam :)

5 komentarzy: