2 sie 2011

TAG: The Make Up Blogger Award






Witam :). Zostałam otagowana przez Mavie i kleopatre. Bardzo dziękuję dziewczyny, przesyłam buziaki :*:)

Zasady:
Napisz kto przyznał Ci nagrodę
Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom

Ja nominuję wszystkie dziewczyny, które to czytają a nie zostały jeszcze przez nikogo wyróżnione ;).

A więc 7 faktów:
1.  Na co dzień praktycznie się nie maluję. Tusz do rzęs i błyszczyk wystarczą.

2. Wstyd się przyznać ale posiadam jedną szminkę - Kobo nr 105 Velvet Rose. Jeśli chodzi o błyszczyki to mam ich dwie sztuki.

3.  Podobają mi się bardzo ciemne makijaże oczu, jednak nie bardzo widzę siebie w takiej kolorystyce.

4. Nie lubię róży i bronzerów, dlatego ich w ogóle nie używam.

5. Nie jestem zwolenniczką kupowania bardzo drogich kosmetyków do makijażu. Nie wyobrażam sobie wydać fortuny na np. szminkę za więcej niż 50 zł. To po prostu głupota. Wolę te pieniądze wydać na książki ;p

6. Jestem blada praktycznie przez cały rok, z tego powodu trudno mi jest dobrać podkład.

7. Wolę mieć pomalowane paznokcie niż twarz ;p



Przy okazji na blogu http://barwy-wojenne.blogspot.com można wygrać fajne nagrody. Zgłaszać można się do 1 września.


Tutaj macie link by się wszystkiego dowiedzieć

http://barwy-wojenne.blogspot.com/2011/08/czerwone-rozdanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz