25 sie 2011

Maseczka oczyszczająca Face Care

Witam. Dziś pokażę Wam maseczkę oczyszczającą.


Jest to maseczka cynkowa z glinką, oczyszczająca. Posiada w swoim składzie żeń-szeń, cynk, panthenol i wit. E. Przeznaczona jest dla cery tłustej i mieszanej. Maseczka ma ładny, miętowy kolor i trochę dziwnie pachnie. Gdy trzymamy ją na twarzy czujemy zimno (dość mocne) i delikatne szczypanie/mrowienie. Zmywajmy ją po 10-15 minutach. Maseczka trochę zasycha ale nie ma większego problemu przy jej zmyciu. Jeśli macie z tym problem to możecie użyć wacika/ściereczki/ hustki. Po zmyciu moja cera była bardzo dobrze oczyszczona. Skóra byla tępa i dobrze zmatowiona. Zauważyłam też, że jest dobrze napięta. Jak dla mnie jest to najbardziej oczyszczająca maseczka z wypróbowanych przeze mnie drogeryjnych maseczek. Ja jestem zachwycona i na pewno kupię ją nieraz. Polecam.

A Wy miałyście ją kiedyś?? Co o niej sądzicie?? Czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz