27 sie 2011

Takie tam ;p

Witam. Dziś tylko krótka notka. Od wczoraj jest niemiłosiernie gorąco, trochę źle to znoszę dlatego nawet nie chce mi się myśleć o wpisie. Tak jak obiecywałam jutro będzie notka typowo kosmetyczna dotycząca cery naczynkowej. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam jutro. Pokażę Wam jakie noszę obecnie paznokcie.

Niebieski to CA nr 150 Blu-s + Nail Art Twins nr 07 blair z Essence. Niestety zdjęcie nie oddaje blasku, dodatkowo brokat mieni się na wszystkie kolory. O CA opowiem Wam w niedziele lub w poniedziałek.

Ja idę jakoś się schłodzić bo jest strasznie ;/. Pozdrawiam Was :)

2 komentarze:

  1. U mnie też strasznie gorąco, już mam dosyć upałów. Pazurki strasznie mi się podobają, nawet niebieski pomimo, że go nie lubię w takiej wersji jest świetny, wygląda jak niebo z gwiazdami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również skojarzył się z rozgwieżdżonym niebem, śliczne ;)
    Dzisiaj pozwoliłam żeby zlał mnie deszcz i czuję się o niebo lepiej ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń