9 sie 2011

Perfecta - Maseczka antybakteryjna

Witam. Tak jak wczoraj obiecałam, wrzucam dziś recenzję maseczki z Perfecty.













Jest to antybakteryjna, głęboko oczyszczająca maseczka. Ma w sobie wyciąg z gruszki, krzem i glinkę termalną. Mają one za zadanie dokładnie oczyścić skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum oraz wysuszać wypryski. Ma także odblokowywać pory i je zmniejszać, matowić na wiele godzin. Producent zapewnia nas, że oprócz oczyszczania, kosmetyk ten ma również nawilżać skórę. Jest przeznaczona dla cery trądzikowej. Nie posiadam takiej ale to nie znaczy, że nie będę jej używać ;p. Maseczka ma kolor taki jakby ciemny beż? Zapach dość chemiczny, gruszkowy. Konsystencja kremowa, rzadka. Trzymamy ją na twarzy 10-15 minut. Maska zasycha i ściąga ( nie tak mocno jak dermaglin). Po jednej stronie nałożyła mi się blisko ust, w tym miejscu skóra mnie szczypała. Trudno ją zmyć. Pod wpływem wody robi się taki budyń na twarzy. Ja wzięłam zwykły wacik kosmetyczny i pomogło. Pory są zmniejszone. Skóra w niektórych miejscach była zaczerwieniona. Ja już ją kiedyś kupiłam kilka razy i jestem zadowolona. Jest godna polecenia.

A Wy miałyście kiedyś tą maseczkę?? Co o niej sądzicie?? Czekam na komentarze :)

2 komentarze: