2 cze 2011

Żele pod prysznic

Dziś pokażę Wam dwa żele pod prysznic - Luksja i Palmolive

Luksja - Vitalise - Pomegranate ang Fig
Z opakowania czytamy:
Lukscja Vitalise z owocem granatu i figi oraz składnikami nawilżającymi. Odzyskasz pełnie sił witalnych, a formuła żelu pozostawi uczucie delikatnej i zadbanej skóry.
*Ekstrakt z granatu - jest bogaty w witaminy, minerały oraz bioflawonoidy, które wspomagają ochronę skóry przed szkodliwymi czynnikami środowiska.
*Ekstrakt z figi - zawiera witaminę A i C, minerały oraz węglowodany, ma właściwości nawilżające i odżywcze.
Produkt jest testowany dermatologicznie.

Jest to mój ulubiony zel pod prysznic. Ma cudowny zapach, aż nie chce się wychodzić spod prysznica ;). Dobrze się pieni. Skóra jest delikatna i czyta. Niestety zapach nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Produkt ma pojemność 200ml i kosztuje w granicach 5-7zł. Kocham go i na pewno cały czas go będę kupować. Polecam w 100% :)


Palmolive - Fruit Essentials
Jest to żel orzeźwiający - granat i mango. Z opakowania czytamy:
Rześki i naturalny zapach w połaczeniu z 100% naturalnymi ekstraktami z granatu i mango pomagają orzeźwić nawet najbardziej zmęczoną skórę, pozostawiając ją piękną  i pełną energii.

Żel ten jak i poprzedni ma piękny zapach. Dobrze się pieni i zapewnia nam czystą  skórę. Ma pojemność 250ml i kosztował mnie niecałe 10zł

Oba żele są świetne i oba polecam, szczególnie dla osób, które lubią intensywne, owocowe zapachy. Gdy mamy kiepski dzień, po tak pachnącej kąpieli napewno nam się polepszy, przynajmniej ja tak mam ;). Akurat ten z palmolive kupiłam po raz pierwszy, gdy skończył mi się żel z luksji.Chciałam wyprubować czegos nowego ale o podobnym zapachu. Jednak ja wolę luksję i raczej zostanę przy niej.

Jak widać żel z Luksci jest jeszcze nie otwarty. Trafiłam jakiś czas temu (chyba z 2 tyg temu? ) na promocję w biedronce. 3 żele z Luksji za 10 zł. Oprócz tego z granatem i figą, były jeszcze te dwa:
Nie używałam ich i mogę o nich powiedzieć tylko, że ładnie pachną. Ten Balance jest mojej mamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz