6 cze 2011

Mix szamponów do włosów

Dziś długa notka o szamponach. Przez ostatni rok miałam bardzo duże problemy ze skórą na głowie. Niestety przez głupotę kupiłam szampon do włosów suchych mając włosy przetłuszczające się. Długo walczyłam ze skutkami, ale dziś jest dobrze (zawsze może być lepiej).Są to szampony używane w ciągu roku, które mnie nie zawiodły ( oprócz pierwszego oczywiście) i te które pamiętam ;p. Oto one:


Herbal Essences - Nawilżenie po brzegi - szampon do włosów suchych
Jest to szampon nawilżający i dodający blasku. Kupiłam i używałam go rok temu, z nadzieją,że nawilży moje przesuszone od suszarki włosy. Byłam z niego zadowolona aż do trzeciego mycia. Włosy były miękkie i pachnące. Później było coraz gorzej. Skóra głowy mnie piekła i swędziała do tego stopnia, że w pracy myślałam że zwariuję. Wstyd mi było tak się drapać. W sumie użyłam tego szamponu może z 6 razy i odstawiłam go. Jest okropny. Do moich włosów się nie nadaje, zupełnie się nie sprawdził a tylko wyrządził krzywdę. Do dziś mam problemy ze skórą na głowie - na szczęście jest coraz lepiej. To był najgorszy i najgłupszy zakup w moim życiu. Przez niego i swoją głupotę mam wrażliwą skórę na głowie i przez długi czas miałam problemy z łupieżem. Jedynym plusem tego kosmetyku to piękny zapach, który jednak trochę przeszkadza. Źle się nim myję i  bardzo plącze włosy. Szampon jest  niewydajny. Nie polecam !!!


Szampon do włosów  - Garnier naturalna pielęgnacja - Kwiat lipy

Ten szampon uratował trochę moją skórę na głowie po tym herbalu. Jest to szampon przeznaczony do włosów z tendencją do przetłuszczania. Gdy go kupiłam miałam bardzo podrażnioną skórę na głowie. Swędziała, bolała, szczypała i miałam mega łupież. Byłam w rozpaczy, ponieważ nie mogłam sobie z tym poradzić. Chciałam kupić coś delikatnego by nie podrażnić bardziej mojej skóry. Na opakowaniu producent zapewnia nas, że skóra głowy będzie ukojona a włosy będą oczyszczone, lekkie i pełne blasku. Po pierwszym
użyciu poczułam, że to był dobry zakup. Skóra była ukojona i przestała swędzieć. W końcu poczułam ulgę. Włosy są po nim ładne, nie przetłuszczają się tak szybko, są  miękkie i lśniące. Byłam z niego bardzo
zadowolona, używałam go przez 2/3 miesiące i było ok. Minusem tego szamponu jest to, że podczas mycia włosy są splątane i trudno je rozczesać. Gdy używam odżywki jest ok. Bardzo polecam ten szampon. Ja go odstawiłam wtedy tylko z powodu łupieżu. Obecnie wróciłam do tego szamponu i jestem zadowolona.


Szampony z Head&Shoulders
Jeśli mam problem z łupieżem to zawsze kupuje szampony z Head&Shoulders, oczywiście przeciwłupieżowe. Bardzo je lubię i zawsze się u mnie sprawdzają. Wydaje mi się,że po dłuższym stosowaniu włosy są trochę przesuszone ale może mi się wydaje. Ja lubię  tą markę i często do niej wracam.

Szampon z Naturia
Jest to mój ostatni szampon ( skończył mi się tydzień temu). Jest to szampon przeznaczony do włosów przetłuszczających się i normalnych z pokrzywą i zieloną herbatą. Kosztował mnie na promocji niecałe 5zł za 200ml. Z opakowania czytamy: Szampon Naturia został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów przetłuszczających się i normalnych. Ulepszona receptura wzbogacona o naturalne ekstrakty roślinne zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd.
Pokrzywa jest cennym źródłem witamin, wzmacnia włosy oraz działa antyłojotokowo i tonizująco.
Zielona herbata wykazuje silne właściwości przeciwzapalne, wzmacnia włosy i nadaje połysk.
Wspaniałe rezultaty:
*włosy mają zdrowy i zadbany wygląd
*są sprężyste i przyjemne w dotyku
*mniej się przetłuszczają i odzyskują swoją puszystość

Kupiłam go szczególnie ze względu na pokrzywę w składzie. Szampon ma ładny zapach. Dobrze się pieni. Niestety bardzo plącze włosy, bez odżywki nie da się ich rozczesać a i po użyciu ciężko idzie. Włosy po myciu są "tępe". Jeśli chodzi o skuteczność to nie jest źle. Włosy aż tak szybko się nie przetłuszczają. Całe
opakowanie starczyło mi na 3 tygodnie ( myję 2 razy za jednym razem). Jestem jednak z  niego średnio zadowolona. Nie lubię szamponów, które aż tak plączą włosy. Gdyby nie ten minus, to kupiła bym go ponownie. Czy go polecam?? Nie wiem. Jeśli ktoś chce go wypróbować to warto, ponieważ jest tani i jeśli się nie sprawdzi to nie żałujesz, że wydałaś fortunę za bubel.




Zdjęcia wszystkich szamponów:






































Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca notki. A Wy używałyście któregoś z powyższych szamponów?? Jestem ciekawa Waszych opinii.

P.s Nie wiem czemu tekst tak się poukładał, przed publikacją wszystko było ok a jak publikuję to zostają te okropne prześwity w tekście ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz