9 cze 2011

Dieta albo cud

Dziś zupełnie niekosmetyczny post. Pokażę Wam dziś fajną książkę. "Dieta albo cud - Test 42 diet". Dostałam ją od koleżanki dokładnie rok temu. Bardzo chciałam ją mieć, no i mam. Jest świetna. Napisana była między innymi przez ekspertów w dziedzinie dietetyki. Opisane są w niej wszystkie grupy pokarmów a także wszystkie preparaty, które mają zdziałać "cud". Opisane także są najpopularniejsze 42 diety. Opisane są na czym polegają i jakie mogą być dla nas konsekwencję ich stosowania. Najczęściej albo dają krótkotrwały efekt albo są zagrożeniem dla naszego zdrowia. Na końcu tej notki wrzucę zdjęcia wszystkich rozdziałów. Wszystkie są dobrze opisane. Pokazują jakie są plusy i jakie minusy danego produktu. Podpowiadają też czego lepiej nie kupować a co warto. Trzeba przeczytać, do czego ja zachęcam. Bardzo fajna książka. Na mojej pisze, że kosztuje 35zł ale teraz może być tańsza.
Bardzo ją polecam :)




























Klikając na zdjęcia możecie dokładniej przeczytać jakie są rozdziały :)
Na koniec dodam, że nie stosuję żadnej diety. Chciałam mieć tą książkę ze względu na rady i informacje zawarte w niej. Jeszcze raz polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz