1 cze 2011

Peeling myjący - Naturia

Z opakowanie czytamy, ze jest to peeling myjący, o owocowym zapachu, który doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z ...(danego owocu) oraz drobinki ścierające. które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Efekt, który objecuje nas producent:
* skóra odświeżona, oczyszczona, gładsza, milsza w dotyku oraz przyjemnie pachnąca.
Sposób użycia - niewielką ilość peelingu nanosimy na wilgotną skórę. Masujemy kulistymi ruchami aż pojawi się piana i spłukujemy. Stosować 2/3 razy w tygodniu.


Posiadam 3 peelingi z tej marki - truskawkę, kiwi i grejpfrut ( niestety najczęściej tylko te są dostępne  ;/ ). Moim ulubieńcem jest truskawka. Peelingi mają konsystencję musu i pięknie pachną (oprócz grejpfruta). Jeśli chodzi o efekt, to raczej jest to delikatne ścieranie. Używam go raz, dwa razy w tygodniu. Skóra po nim jest gładka i delikatna ( wiadomo jak to po peelingu ;p). Myślę, że nawet osoby z bardzo delikatną i wrażliwą skórą mogą je śmiało używać. Dużym plusem jest oczywiście cena 3/4 zł. Za tą cenę możemy kupić całą kolekcję i nie zbankrutujemy :). Szkoda, że nie ma większej pojemności - 100ml to raczej taka turystyczna ilość ;p. Jak już wspomniałam, peelingi pięknie pachną, jednak zapach nie zostaje na ciele długo. Produkt fajny i na każdą kieszeń. Polecam :)

Zdjęcie z internetu ;p

3 komentarze:

  1. jestem chyba jedyną osobą, którą znam, która ich po prostu NIE lubi;) nei czuje wilekiego ścierania, nie czuję ładnego, tylko chemiczny zapach... wolę jednak Organique czy TBS (choć cena, niestety, zdecydowanie wyższa, ale za to sa mega wydajne;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je uwielbiam.najlepsze jakich próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam truskawkę, żurawinę, kiwi, czarna porzeczkę inne ładnie pachną ale nie podchodzą mi

    OdpowiedzUsuń