30 cze 2011

Pomadka do ust - Milk & Honey - Nivea

Pokażę Wam dziś moją pomadkę do ust z firmy Nivea



















Kremowa pomadka Nivea Lip Care Milk & Honey wzbogacona cennymi ekstraktami z mleka i pielęgnującym miodem.
*wyjątkowo skutecznie nawilża i odżywia usta
*sprawia, że nawet szorstkie usta stają się delikatne, miękkie i gładkie
*zapewnia skuteczną ochronę ale również rozpieszcza usta. Efekt: naturalnie gładkie usta!
Produkt jest przebadany dermatologicznie i nie zawiera konserwantów. Posiada atest PZH.

















Uwielbiam takie pomadki i są mi bardzo potrzebne, ponieważ bardzo pierzchną mi usta. Niestety nie za bardzo mogę jej stosować (nie tylko z tej firmy ale w ogóle takich produktów). Po jednym, dwóch użyciach mam gotową opryszczkę. Niestety. Tej stosuję tylko od czasu do czasu. Ma dość ładny zapach. Nawilża usta i w miarę długo się na nich utrzymuje. Daje lekki połysk na ustach. Podoba mi się jej opakowanie. I to tyle co mogę o niej powiedzieć ;(. Mimo moich niepowodzeń na pewno jest dobra i ktoś pewnie się nią zachwyca. Ja niestety nie mogę...

Dajcie znać co sądzicie o tym produkcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz