23 cze 2011

Perfecta oczyszczanie

Dziś pokażę Wam jeden z dwóch moich peelingów do twarzy. Miałam to zrobić wczoraj ale zdjęcia nie chciały się wgrać :(.

Jest to peeling enzymatyczny z minerałami mirskimi i enzymem z papai do cery bardzo suchej, wrażliwej i naczynkowej. Mam cerę mieszaną, jednak szukałam czegoś delikatnego. Wiadomo - nie zaszkodzi mi. Z opakowania czytamy, że jest to delikatny peeling z enzymem proteolitycznym, który pozyskuje się z papai. Jest polecany dla osób w każdym wieku, do cery bardzo suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i pękających naczynek. Posiada minerały morskie, odżywczy koktajl z wit.E-C-F oraz aloes. Sposób użycia jest dla mnie trochę dziwny - nakładamy go na czystą twarz na noc zamiast kremu. Rano myjemy twarz. Ja go w ten sposób raz użyłam, ale zmyłam go po jakimś czasie. Krem ma kremowa konsystencję, po położeniu go na twarzy wchłania się jak krem. Peeling nie ma w sobie żadnych drobinek. Ja używam go jak maseczkę, nakładam grubszą warstwę i trzymam go jakiś czas na twarzy. Nie wiem czy tylko ja mam takie odczucia ale po nałożeniu skóra mnie delikatnie szczypie i swędzi. Nie wiem, może jestem uczulona na któryś ze składników. Po zmyciu jeszcze jakiś czas utrzymuje się to uczucie. Po zmyciu skóra jest świeża, czysta i  delikatna w dotyku. Jednak to nie jest jakieś super mocne oczyszczenie ale nie robię z tego tragedii. Peeling nie wysusza nam skory. Nie występują też jakieś alergiczne wypryski. Podsumowując. Jak dla mnie jest on trochę zbyt delikatny ale moja wina - nie jest on przecież przeznaczony dla mojej cery. Jednak ja stosuję go jako uzupełnienie, ponieważ jak mówiłam na początku mam drugi peeling, który pokażę jutro. Osoby ze suchą skórą powinny być zadowolone z tego produktu.    

2 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki z Perfecty, są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam ten peeling, ma bardzi przyjemny świeży zapach i delikatne drobinki. Nie podrażnia i cera była po nim bardzo przyjemna. Dodatowo ma przystępną cenę, polecam

    OdpowiedzUsuń