21 cze 2011

Garnier - Aloe Vera


Dziś pokażę Wam odżywkę, którą  używałam jakiś czas temu. Jest to odżywka z Garniera - witalność i blask, przeznaczona dla wszystkich rodzajów włosów.

Z opakowania czytamy, że odżywka ta posiada wyjątkową recepturę, przeznaczoną do wszystkich rodzajów włosów. Jest połączeniem aloesu z lekką formułą bez odciążania włosów. Dzięki temu włosy są łatwe w rozczesywaniu, błyszczące, pełne witalności i energii.

Zużyłam dwa opakowania tej odżywki. Włosy po niej są miękkie, błyszczące i łatwiej się je rozczesuje. Wybrałam ją ze względu na aloes w składzie. Jest on znany ze swoich leczniczych właściwości od wieków. Posiada wiele cennych aktywnych substancji, które korzystnie działają na nasz organizm. Nie będę tu wymieniać cudownych właściwości tej rośliny, ale najważniejszą jest kojenie i nawilżanie. Dlatego wybrałam ten produkt, gdyż moje włosy były wysuszone przez suszarkę. Odżywka ta pomogła mi. Nie polecam stosowania jej po każdym myciu włosów, gdyż moje włosy były po tak częstym stosowaniu (myję włosy co drugi dzień) trochę ociężałe. Może tylko moje włosy tak reagują - nie wiem. Konsystencja tej odżywki jest dość rzadka. Gdy jej używałam miałam bardzo długie włosy. Opakowanie starczyło mi na około miesiąc. Tak jak już wspomniałam zużyłam dwa opakowania ( lub nawet 3 ). Musiałam ją zmienić, gdyż moje włosy za bardzo się do niej przyzwyczaiły, po jakimś czasie nie widziałam tego nawilżenia. Odżywka ta kosztuje ok 10zł. Może kiedyś jeszcze ją kupię ale wątpię. Jeśli mam ocenić ją w skali od 1-10 to daję 5. Nie jest to bubel ale nie zakochałam się w niej ;).

A Wy używałyście tej odżywki?? Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?? Będzie mi miło jak wypowiecie się w komentarzach :)

Zdjęcie pochodzi z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz