13 lut 2013

Kolastyna - żel do mycia twarzy


Witam. Dziś jak widzicie po tytule będzie produkt do mycia twarzy.Kupiłam go zachęcona dobrymi opiniami innych blogerek. Co o nim sądzę?






Żel ma ładny, przyjemny zapach. Ma wodnitą konsystencję. Jak dla mnie był to na początku mały minus, ponieważ musiałam uważać by go nie wylać. Myślałam, że bardzo szybko się skończy ale miałam go tak normalnie. Nie trzeba dawać go dużo, wystarczy odrobina do umycia całej twarzy. Żel prawie wcale się nie pieni, a jeśli już to jest to minimalne spienienie. Niestety zauważyłam, że trochę przesusza moją skórę. Możliwe, że jest to spowodowane SLS na drugim miejscu w składzie? Nie wiem ja się na tym nie znam, tak tylko podejrzewam.

Żel zamknięty jest w standardową plastikową tubę z zatrzaskiem. Nie musimy bać się, ze sam się otworzy, nie ma problemu przy otwieraniu ale sam nie da rady się otworzyć. Plastik jest miękki i łatwo go naciskać. Opakowanie jest przyjemne dla oka, dość ładne i co najważniejsze przezroczyste co ułatwia nam kontrolę nad tym ile już zużyliśmy produktu. Żel ma pojemność 150 ml i kosztował mnie chyba 9 zł w promocji. Mimo konsystecji jest wydajny i starczył mi na długo.

Podsumowując - ja jestem z tego produktu zadowolona. Ma bardzo ładny zapach i dobrze oczyszcza skórę. Jednak mimo to nie kupię go ponownie ze względu na delikatne przesuszanie. Ogólnie polecam.

Dajcie znać czy używałyście tego kosmetyku. Jeśli tak to napiszcie jakie macie na jego temat zdanie. Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Nie lubię gdy żel jest mocno wodnisty ;/
    Raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam płyn do demakijażu z tej serii i mam złe wspomnienia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam niczego z tej serii oprócz żelu, więc nie wiem jak to z nimi jest. Skoro piszesz, że płyn jest do bani to na pewno go nie kupię.

      Usuń
  3. Ciągle jak jestem w PL w Rossmannie zastnawiam sie nad tą serią lae jeszcze nic nie kupilam:( chyba następnym razem jednak sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam, może Ci się spodoba. Ja gdyby nie fakt, że mnie trochę wysusza, to pewnie bym już przy nim została. Może wrócę do niego latem by zobaczyć czy w ciepłe miesiące też występuje przesuszenie.

      Usuń
  4. Nie znam tych produktów, kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używałam , ale zaznaczę ,że nie lubię kosmetyków ,które mają bardzo rzadką konsystencję :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wole te rzadsze ale to nie jest jakiś duży problem dla mnie.

      Usuń
  6. Zachęcający produkt:) Nie miałam ale przyjrzę mu się:)

    OdpowiedzUsuń