4 lut 2013

Wygrana :)

Witam. Niedawno na blogu http://www.alinarose.pl/ można było wygrać produkty Carmexa. Zadanie było łatwe, trzeba było tylko napisać jak wygląda nasza pielęgnacja ust. Pomyślałam, że skoro może wygrać 100 dziewczyn to w sumie czemu się nie zgłosić. Wiecie uznałam, że i tak nie wygram ale spróbować można. Carmexa znam jako markę ale nie wiem czemu byłam do niej sceptycznie nastawiona. Do tej pory nie miałam ani jednego produktu od nich, więc to dodatkowo zachęciło mnie do zgłoszenia się do konkursu. I o dziwo udało mi się wygrać mniejszy zestaw, czyli dwa kosmetyki - jeden moisture plus + losowo wybrany drugi. Liczyłam po cichu, że uda mi się trafić w wersję w słoiczku lub w wariant wiśniowy. Dziś przyszła paczka i oto co mi się trafiło:


Moisture Plus bezbarwny i tubkę klasycznego Carmexu. Ten drugi już w tej chwili mam na ustach i nie wiem czy ten zapach nie będzie mi przeszkadzał. Oczywiście z nagrody bardzo się cieszę i z przyjemnością będę je testować. Po jakimś czasie dam Wam znać co i jak. Ja jak do tej pory cały czas stosuję mój Tisane w słoiczku i Flos-Leka na zimę z których jestem bardzo zadowolona i ciekawa jestem czy Carmex również się u mnie sprawdzi. Poczekamy, zobaczymy.

To by było dziś na tyle. Dajcie znać czy lubicie Carmexa i jeśli tak, to który jest Waszym ulubionym. Czekam na komentarze i pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. gratuluję
    moisture jest świetne, ale wolę z odcieniem pink, nadaje kolor i nawilżenie:)
    wiśnia faktycznie jest najlepsza w kwestiach zapachowych carmexa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też dzisiaj doszła nagroda od Ali:)

    OdpowiedzUsuń