1 gru 2012

Skośny french :)

Witam. Tak jak pisałam w ostatniej notce, dziś pokażę Wam co ostatnio zmalowałam na paznokciach. Jak wiecie jak nie lubię wymyślnych zdobień, przede wszystkim wkurza mnie jak mi nie wychodzi tak samo na każdym paznokciu. Dlatego też lubię proste wzorki. Ja już dwa razy pokazywałam skośnego frencha: fioletowego i  brokatowego Tym razem zrobiłam końcówki w kolorze koralowym + brązowe mini hologramy i na serdecznym brokatowy toper.


Skos zrobiłam przy pomocy taśmy. Kiedyś używałam zwykłej ale tym razem użyłam papierowej i powiem że jest o wiele lepsza. Co prawda nie wyszło mi idealnie ale trudno. Jest w miarę równo, wszystkim się podobało więc byłam zadowolona. Dobra bez dłuższego gadania, oto co stworzyłam ;p





Jak widzicie nie jest to trudne zdobienie i nawet nie miałam zbytniego problemu z drugą ręką. Dajcie znać jak Wam się podoba (lub nie podoba).

A tak zmieniając temat mam do Was pytanie. Chcę skorzystać z dnia darmowej przesyłki i zamówić w sklepie Gaj Oliwny masło shea. I tu mam do Was pytanie, jakie według Was jest lepsze rafinowane czy nierafinowane. Podejrzewam, że to drugie ale będę wdzięczna jak mi podpowiecie które wybrać. Dajcie też znać z jakiej strony i co Wy macie zamiar zamówić w tym dniu.

To by było dziś na tyle. Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. przecudny! nigdy takiego nie robiłam, wyszedł Ci świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej co za cudo! uwielbiam to połaćzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, staranny mani, nie dziwię się, że wszystkim się podobało:)

    OdpowiedzUsuń