4 gru 2012

Link do recenzji filmu + gadanina

Witam. Na moim drugim blogu właśnie wrzuciłam film pt "Marzyciel", w którym główną rolę  gra uwielbiany przeze mnie (i nie tylko) Johnny Depp. Film jest na prawdę dobry i godny polecenia. Zapraszam do przeczytania posta KLIK i do komentowania.

A zmieniając temat, jak wiecie wczoraj był Dzień Darmowej Dostawy. Oczywiście miałam listę co chcę kupić ale jak przyszło co do czego to nic nie zamówiłam ;p. Chciałam kilka książek ale okazało się, że moja ulubiona księgarnia internetowa nie dopełniła do końca warunków DDD i usunęli ją z listy. Tak samo pewien sklep, gdzie chciałam kilka koralików zamówić. Miałam w planach zamówienie masła shea ale trzeba było zrobić zakupy za min 20 zł i nie wiedziałam co sobie dobrać i zrezygnowałam. Miałam na oku też pędzle ale dałam sobie w końcu spokój. I tak przynajmniej zaoszczędziłam pieniądze, to jedyny plus tego wszystkiego ;p

To by było dziś na tyle. Pozdrawiam :)

1 komentarz: