15 lut 2012

Joko - Bomba Witaminowa

Witam. Dziś powiem troszkę o odżywce, którą kiedyś używałam.


Jest to bomba witaminowa z Joko. Jeśli mam jakieś problemy z paznokciami, to jest to rozdwajanie się i łamanie. Z opakowania czyatmy, ze jest ona przeznaczona dla paznokci z problemami przebarwień i ubytkiem w płytce oraz dla paznokci słabych i cienkich. Nie mam takich paznokci ale byłam bardzo ciekawa tego natychmiastowego wzmocnienia. Możemy go stosować jako podkład lub nosić sam lakier.

Miałam duże oczekiwania wobec tej odżywki, jednak u mnie się nie sprawdziła. Używałam jej dłuższy czas i nie widziałam żadnych efektów. Nosiłam ja najczęściej samą na pazurkach. Po pomalowaniu potrafiła tego samego dnia odprysnąć z płytki co jest trochę dziwne. Jeśli nałożyłam ją pod inny lakier, było to samo. Dość szybko mi odpryskał lakier. Jego konsystencja była ok - na początku. Po miesiącu zauważyłam, ze lakier przy malowaniu się ciągnie. Nie podoba mi się też łopatkowaty pędzelek. Odżywka ma 10 ml pojemności i kosztowała mnie chyba 12zł??


Podsumowując - jestem na nie. Nie zauważyła by moje paznockie się wzmocniły. Dla mnie jest to zwykły lakier bezbarwny i do tego kiepskiej jakości. Nie polecam.


Tak wygląda pędzelek:




A Wy używacie/uzywałyście odżywek z Joko?? Jestem ciekawa jakie Wy macie zdanie o tej marce?? Sprawdziły się u Was czy tak jak u mnie w ogóle?? Dajcie znać. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz