4 lut 2012

Bell - French Manicure - nr. 09

Witam. Dawno nie pokazywałam lakierów, więc dziś właśnie będzie lakier :). Od razu mówię, że nie jest to mój lakier ale to nie zmienia faktu, że Wam o nim napiszę kilka słów. Jest to lakier do manicure, praktycznie bezbarwna baza ze srebnymi drobinkami. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach. Ja na zdjęciach mam 2 warstwy bez żadnego topa. Lakier szybko wysycha i bezproblemowo się nim maluje paznokcie (pomimo tego pędzelka). Noszę go od poniedziałku, dziś jest sobota i lakier tak jak był tak jest. Nie odpryskuje i bardzo ładnie się trzyma. Jedyne co, to widze odrost przy skórkach. Najbardziej dziwne jest to, że ja w pracy mam ciągły kontakt z wodą a nic się nie stało. Podsumowując - pomimo iż nie jest to mój lakier to i tak jestem zadowolona i mogę go polecić. Możliwe, że się na niego kiedyś skuszę ;)

Tak lakier wygląda sam - sorry za jakość, chciałam znaleźć go w necie ale nie widziałam, więc musi być to zdjęcie ;/


A tak wygląda na pazurkach ( tu po 3 dniach noszenia, nie zwracajcie uwagi na skórki)



Dajcie znać czy miałyście ten lakier i co o nim sądzicie. Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja mam i mnie się podoba, tyle tylko, nakładałam 2 warstwy, które ślicznie się pokrywały;)
    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda sympatycznie :) Na jakimś innym lakierze też by się pewnie dobrze prezentował ;)

    OdpowiedzUsuń