8 lis 2012

Moje herbatki ;)


Witam. Dziś jak widzicie po tytule będzie herbaciany post. Przyszła jesień, zaraz będzie zima, jest szaro i ponuro. Lubię w te zimne miesiące umilać sobie czas smacznymi owocowymi herbatami. Jestem pewna, że nie ja jedyna tak robię ;). Najczęściej mam ich kilka by móc wybrać ten smak na jaki mam akurat ochotę. Nie przywiązuje uwagi do marek, najczęściej jest to przypadkowy traf. W tym roku królują u mnie herbaty kupione w biedronce. Akurat tak się złożyło, że będąc na zakupach za każdym razem dobierałam kolejny smak. Oto one:



Jak widzicie są tej samej marki. Wszystkie smaki są dobre ale akurat mnie najbardziej smakuje słodka malina (mam już drugie opakowanie). Oprócz nich mam jeszcze herbatę z Teekanne



Jak widzicie jej smak to wiśnia z truskawką. Chciałam samą wiśnię ale nie znalazłam go w sklepie (kupowałam ją w lidlu).

Oprócz smakowych  herbat oczywiście piję zwykłą czarną. I tutaj lubię dodatki, ponieważ mam i lubię czarną z cytryną



Najśmieszniejsze jest to, że nie lubię herbaty z wkrajaną cytryną. Po prostu mi nie smakuje ;p. Swego czasu piłam też herbatę zieloną, dziś pijam ją sporadycznie. Kiedyś miałam dobrą zieloną z cytryną a teraz mam z żurawiną.



Kiedyś kupowałam też białą, najczęściej był to Lipton (chyba z dodatkiem jaśminu?). Mam w domu białą z mandarynką ale nie smakuje mi i stoi bo nikt jej nie pije.

Jak widzicie, jak już pisałam nie przywiązuje uwagi do marek. Przede wszystkim kieruję się smakiem. Oczywiście prócz wyżej podanych smaków lubię też wiele innych. Lubię umilać sobie oglądanie filmów lub czytanie książek, ciepłą pyszną herbatą.

To by było dziś na tyle. Dajcie znać jakie smaki Wy lubicie (ewentualnie możecie podać marki). Pozdrawiam Was ciepło :)

6 komentarzy:

  1. Ja teraz poluję na białe herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj już miałam w ręku białą z Teekanne ale odłożyłam. Nie wiem w sumie czemu. Na pewno ją kupię ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam przeróżne herbaty i piję je nałogowo, lubię się zaopatrywać w Rossmannie, często są na nie promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w Rossmannie są raczej dość drogie herbaty, ja wolę kupować w marketach.

      Usuń
  3. Mniam, mniam ;)
    Po prostu kocham owocowe herbaty!
    Zapraszam do siebie :) Dopiero zaczęłam prowadzić bloga.

    OdpowiedzUsuń