26 lis 2012

Bell - Air Flow


Witam. W dzisiejszej notce pokażę lakier z Bell, który kupiłam w Biedronce w kolorze pomarańczowym.



To nie jest mój pierwszy lakier z Bell, oprócz tych kupionych w biedronce (kupiłam jeszcze czerwony) mam jeszcze 4 inne. Jego kolor jest bardzo ładny. Jeśli chodzi o krycie to jak macie ochotę można położyć 1 grubszą warstwę ale ja zawsze daje 2. Przy malowaniu trzeba szybciej machać pędzelkiem bo dość szybko zastyga. Mnie czasem robią się smugi i prześwity, lekko przebijają też końcówki gdy cieniej nałożę. Schnie dość szybko. Lakier ma rzadszą konsystencje i trzeba uważać by nie zalać skórek. Ja niezbyt lubię pędzelki z Bell ale jest ok i dobrze mi się nim maluje.

Miałam go 2 razy na paznokciach. Za pierwszym razem nosiłam go 2 dni a za drugim 3. Dosyć szybko robią się przetarcia na końcówkach, nawet i pierwszego dnia. W obu przypadkach nie nałożyłam topa. Lakier ma 10 g/r pojemności i kosztował mnie chyba 5/6 zł, nie pamiętam już dokładnie.

Podsumowując - jest to fajny ale niezbyt trwały lakier. Szkoda ale i tak jego kolor bardzo mi się podoba, więc jestem zadowolona ;) Nie wiem ile kosztuje normalnie ale w promocji można się skusić na niego.

Reszta zdjęć:







Na serdecznym palcu mam srebrny, delikatny brokacik ze sklepu wszystko po 5 zł ;p

Dajcie znać czy używałyście tego lub innego koloru z tej serii. Napiszcie jak się u Was sprawdził (bądź nie sprawdził ;p). Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. ładny, rozejrzę się dzisiaj w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam tego w notce, niestety ale nie dostaniesz już tych lakierów, były one do kupienia chyba pod koniec wakacji? Co jakiś czas można dostać w biedronce kosmetyki danej marki. Raczej szukaj ich w normalnych drogeriach.

      Usuń
  2. mam ale inny kolor z tej serii fajne sa:) a te pomaranczki ostatnio polubilam i mam 3 w domu i wlasnie na sobie jeden fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno polubiłam takie kolory u siebie na paznokciach :)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego lakieru z tej serii. Ehmm aż mnie naszło, żeby sobie kupić jakiś nowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń