11 sty 2012

BeBeauty - Peeling borówkowy

Witam. Dziś na blogu kilka słów na temat biedronkowego peelingu.



Opis producenta:
Peeling do ciała o słodkim zapachu borówki doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawierająca naturalne drobinki ścierające usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Skóra po użyciu jest oczyszczona i aksamitnie gładka. Zawiera:

*Łupinki orzecha włoskiego - głęboko oczyszczają i peelingują skórę.
*Pestki moreli - doskonale złuszczają martwe komórki naskórka.
*Czarna porzeczka -  delikatnie peelinguje i neutralizuje działanie wolnych rodników. *Zawiera olej bogaty w kwasy Omega 6, który sprawia, że skóra jest młoda i promienna.
*ECOSCRUB - w naturalny sposób usuwa zrogowaciały naskórek.
*Ekstrakt z borówki - stymuluje i ujędrnia skórę, działa antyoksydacyjnie i przeciwpodrażnieniowo.
*Gliceryna - działa nawilżająco, zmiękczając skórę. 


Kupiłam go już jakiś czas temu ale miałam jeszcze inne peelingi, więc dopiero niedawno go skończyłam. Peeling ten ma konsystencję takiego jakby musu- rzadkiej galaretki z drobinkami peelingującymi. Zapach jest lekko chemiczny, mnie jakoś specjalnie nie przeszkadzał. Peeling jest przyjemny w użyciu. Ja nakładałam go na mokre ciało tak stopniowo, ponieważ gdy nabrałam go za dużo to połowa mi zlatywała. Peeling ten zaliczam do delikatnych. Nie ma mowy o mocnym tarciu, jest to bardziej masaż. Jak dla mnie był za delikatny. Skóra po użyciu tego produktu była miękka i delikatna w dotyku.

Na plus jest opakowanie - praktyczne i dość ładne. Jest wykonane z twardego plastiku. Naklejki, które znajdują się na nim nie odchodzą pod wpływem wody. Produkt ma pojemność 200 ml i kosztował grosze.

Podsumowując - jest to fajny peeling za niewielkie pieniądze. Szczególnie polecam osobom o suchej skórze, na pewno nie zrobi krzywdy.



A Wy co sądzicie o tym peelingu?? Dajcie znać w komentarzach. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz