10 gru 2011

Gadanina

Witam. Dziś nie będzie żadnej recenzji, niestety ostatnio nie mam czasu. Obiecuję oczywiście poprawę ;). Dziś porobiłam kilka zdjęć książki Bobbi Brown, na pewno napiszę o niej kilka słów. Trzy dni temu zaczęłam ją czytać i na tą chwilę jestem na 92 stronie. Muszę powiedzieć, że jest fajnie napisana, jest w niej wiele rad i wskazówek. Na prawdę ją polecam. Także opis książki będzie na pewno :).
Mam w planach też napisanie kilka słów o analizie kolorystycznej i pielęgnacji dłoni w okresie zimowym. Oprócz tego opis kosmetyków. I na koniec się pochwalę - dziś w gazecie wyborczej można kupić pierwszą część sagi Millenium na dvd. Mam całą serię książkową i uwielbiam ją dlatego skusiłam się też na film. Na dziś to koniec. Musicie się uzbroić w cierpliwość, wybaczcie ale na prawdę nie mam kiedy się za to zabrać. Pozdrawiam Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz