10 lis 2011

Wygładzające serum do rąk - Be Beauty Green Nature

Witam. Kiedyś pokazywałam Wam je przy okazji zakupów Biedronkowych. Kupiłam wtedy peeling borówkowy i serum. Dziś powiem Wam trochę właśnie o tym serum.



Jest to odmładzająca formuła, która pomaga utrzymać zdrowy i młody wygląd dłoni. Serum przeznaczone jest dla skóry pozbawionej elastyczności. Ja jestem młoda i nie muszę jeszcze odmładzać mojej skóry na dłoniach, więc teoretycznie krem nie jest dla mnie. Jednak ja nie używam go codziennie, choć teraz będę na pewno sięgać po niego częściej. Stosuję go na noc, rano budzę się ze świetnie wygładzonymi, miękkimi i delikatnymi dłońmi. Mój facet ma szorstkie, zniszczone dłonie a po tym serum widać i czuć różnice.

Krem posiada eko kodeks jakości Green Nature. Zawiera w sobie naturalne składniki roślinne tj. ekstrakt z bawełny, wyciąg z czerwonej koniczyny, ekologiczny wyciąg z torfu i keratynę. Krem nie zawiera alergenów i posiada pozytywną opinię dermatologów. Coś chyba w tym jest, ja nie stosuję kremów na dłonie codziennie ponieważ zazwyczaj wyskakują mi wtedy takie czerwone, swędzące krostki. Leczyłam nawet to u dermatologa. Ten krem niczego takiego nie wywołuje (przynajmniej do tej pory). Krem jest biały i ma pół gęstą konsystencję. Ma łagodny ale intensywny zapach, który utrzymuje się długo na dłoniach ( po jakimś czasie oczywiście mniej intensywnie pachnie). Powiem Wam, że nawet gdy umyję dłonie to czuć ten zapach. Serum szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.

Serum jest na prawdę super. W zimie na pewno ukoi moją skórę, która wtedy jest bardzo przesuszona. Krem ma 75 ml pojemność, która znajduje się w plastikowej tubie. Plastik jest dość twardy ale chyba nie będzie problemu z wyciskaniem go na siłę, gdy będzie go już końcówka. Koszt to coś ok. 5 zł, jednak jest dostępny tylko raz na jakiś czas ( przynajmniej u mnie tak jest). Jeśli go znajdziecie, to polecam zakup. Dobry kosmetyk za małe pieniądze. Polecam

Zdj samego kremu






A Wy używałyście już tego serum?? Co o nim sądzicie?? Czekam na komentarze ;) Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Bardzo go lubię.Niczym się nie różni od tego w orginalnym opakowaniu Tołpy tyle że jest o połowę tańszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam, tylko ten drugi zapach. Krem jest świetny! Najlepszy jaki miałam. Żałuję, że nie kupiłam takiego samego balsamu do ciała, chociaż może gdzieś jeszcze dorwę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń