19 paź 2011

Tell Me About Yourself Award

Witam dziewczyny w tej pochmurny dzień. Jakiś czas temu zostałam otagowana przez blogerkę Siouxie




Zasady:
*napisz kto przyznał Ci nagrodę
*napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
*nominuj 15 blogerek


7 faktów:
*Gdy byłam nastolatką chciałam wstąpić do wojska ;p

*Nienawidzę rodzynek. Na moje nieszczęście w moich kawałkach ciasta zawsze jest ich najwięcej. Wydłubuje je (oczywiście nie paluchami ;p) i jem to co smaczniejsze ;p

*Nie mam ręki do kwiatów. Nawet bambusa potrafię zmarnować. Kiedyś w upalne lato, gdy moja rodzinka wyjechała nad morze, dopiero czwartego dnia przypomniało mi się że trzeba je podlać :P Jakoś przeżyły ;)

*Z natury jestem dość leniwa.

*Jestem osobą niezdecydowaną. Potrafię godzinę zastanawiać się czy kupić to czy co innego ;p

*Uwielbiam jeść

*Nienawidzę różu!!! Różowe landryny przyprawiają mnie o mdłości. Ostatecznie kolor ten toleruję w makijażu i na paznokciach (oczywiście chodzi mi o te delikatne odcienie).


Ja tak jak kiedyś nominuję dziewczyny, które nikt jeszcze nie otagował :)
Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz