7 paź 2011

Hean - Peeling cukrowy

Witam. Dziś zapraszam Was na moją opinię o peelingu cukrowym z firmy Hean.



Od producenta:
Peeling ujędrniający pod prysznic.

Zawiera:

mieszankę cukru i złuszczających drobinek - intensywnie usuwa martwe komórki naskórka i odblokowuje pory. Masaż drobinkami doskonale pobudza ukrwienie i dotlenia skórę.

limonkę – odświeża i tonizuje skórę.

wyciąg z żeń-szenia – stymuluje odnowę naskórka, odżywia skórę i przeciwdziała jej starzeniu.

wyciąg z bluszczu – wspomaga modelowanie sylwetki oraz usuwanie toksyn ze skóry, działa przeciwobrzękowo

d-panthenol – skutecznie nawilża, zapobiega podrażnieniom i nadaje skórze miękkość.

Peeling złuszcza zrogowaciałe warstwy naskórka, odświeża i wygładza skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność. Stosowany dwa razy w tygodniu w widoczny sposób przywraca skórze naturalny blask i sprężystość.


Ja kupiłam go już jakiś czas temu. Zapłaciłam za niego chyba 9zł. Czytałam o nim, że śmierdzi jak kostka do WC, jak dla mnie pachnie dobrze i wcale nie jak kostka toaletowa. Konsystencja to lepki żel z drobinkami cukru. Wydaje się delikatny ale porządnie złuszcza. Skóra po peelingu jest miękka i delikatna. Ja zauważyłam tylko jeden minus. Używam go na całe ciało raz w tygoniu (ogólnie peeling robię dwa razy ale za drugim razem używam tego borówkowego z Biedronki) i oczywiście nie oszczędzam. Po jakiś  4 użyciach nie ma prawie połowy opakowania. To jest jedyny minus który zauważyłam, jednak to nie jest problem, ponieważ nie kosztuje fortuny. Ja go polubiłam i będę kupować. Polecam :)


Znacie peeling z Hean?? Używałyście?? Co o nim sądzicie?? Dajcie znać. Pozdrawiam :)


A tak peeling wygląda na ręce ;p



Jutro pokażę Wam moje lakiery :)

4 komentarze:

  1. Kolor ma trochę radioaktywny ;)
    Nie wiedziałam nawet, że Hean peelingi produkuje ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny kolor, jakbym zamawiała lakiery to może dorzucę.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :)) kolor wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go dla mnie bardzo przyjemnie pachnie i dobrze działa.Mam już chyba z 4 opakowanie

    OdpowiedzUsuń