20 paź 2011

Kropeczki

Witam. Ostatnio ogarnęła mnie jakaś mania malowania paznokci ;p. Dziś pokażę Wam mój obecny mani. Może nie wyszedł perfekcyjnie ale podoba mi się. Oto on






Najpierw na próbę pomalowałam dwa paznokcie. Uznałam, że wygląda fajnie i wszystkie paznokcie tak ozdobiłam. Co prawda te pierwsze dwa ładniejsze są od pozostałych ale co tam. Użyłam lakierów:
*Golden Rose nr. 261 (seria with protein)
*CA 452 Szara Migotka
*Golden Rose nr.136 (seria Pretty Colour)

W połączeniu ze złotem i srebrem ten fiolet z GR wygląda jak brąz. Nie tylko na zdjęciu, na żywo także. A przecież on wygląda tak http://justina-blackrose.blogspot.com/search/label/Golden%20Rose Mnie się podoba i mam już pomysły na inne zdobienia ;p. Powinnam zabrać się za pisanie recenzji kosmetyków ale jakoś nie chce mi się. Ogarnął mnie leń ;). Za to zbieram materiał na drugi blog. Na razie są to recenzje książek. Jeśli tamten blog nie powstanie to tutaj to opublikuję. Na dziś kończę tą gadaninę. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam :)

5 komentarzy: