7 lip 2011

Zakupy + mini makijaż ;)

Dziś byłam w Naturze. A oto moje zdobycze ;p


Pędzelek z Essence do kresek
















Tak zachwalany tusz do rzęs. Musiałam go mieć ;p Essence Multi Action






Top Coat - High Shine również z Essence ;p
















Kusiło mnie żeby kupić coś więcej ale opanowałam się na szczęście ;).
Postanowiłam od razu wypróbować pędzelek. Nie mam eyelinera w żelu, zamiast tego użyłam cieni.  Nie posiadam super aparatu, ale myślę, że zdjęcia wyszły ok. Cienie które użyłam to niebieski z mini paletki 10 best friends i fiolet z paletki z Lovely nr5. Wiem, troszkę tego fioletu mało widać ale nic nie poradzę, taki cień.















Nie jestem fotogeniczna, więc tylko oczy Wam pokazuję ;p. Nie mam na twarzy żadnego podkładu, dlatego widać moich kilka piegów ;). Zdjęcie było zrobione przed nałożeniem tuszu. Nie maluję się na co dzień ale myślę, że taki mini makijaż oka nie będzie mi przeszkadzał i częściej będę się malować.Trochę mrużę oczy przez słońce ;p

Czekam na komentarze z Waszymi opiniami :)

2 komentarze:

  1. mi jednak brakuje tu tuszu :) sama lubie takie makijaże na dzień jak nie mam czasu żeby się dłużej pobawić ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie podkreślone rzęsy do tego makijażu i rewelacja:) a ten tusz z essence naprawdę ma potencjał:P

    OdpowiedzUsuń