24 lip 2011

Odżywka do paznokcii

Witam :). Dziś nie mam jakoś weny na pisanie recenzji. Pokażę Wam odżywkę, którą stosuję.






Jest to odżywka multiwitaminowa z wapniem i kolagenem. Producent zapewnia, że w ciągu 10 dni nasze paznokcie będą mocne, elastyczne i piękne. Zmywa się ją po 3 dniach i zaczyna malować od nowa po jednej warstwie. Ja ją stosuję 4 dzień. Dziś ją zmyłam i położyłam nową warstwę. Co mogę narazie o niej powiedzieć, to bardzo dobrze trzyma się na paznokciu. Nie ściera się jak np. w przypadku odżywki z Joko (nie polecam). Po zmyciu wyczuwalna jest jakby delikatna warstwa ochronna. Dobrze się nią maluje paznokcie i wysycha w sekundę. Na tą chwilę to tyle mogę powiedzieć. Po 10 dniach napiszę więcej, dziś to tak na szybko jest ;p.

Chciałam Wam także powiedzieć, że przygotowuję posty typowo kosmetyczne, np. pielęgnacja wszystkich typów cer. Mam nadzieję, że choć jedna osoba skusi się na przeczytanie ;p. W następnym tygodniu możecie się spodziewać pierwszej z nich, choć nie obiecuję na 100% ;p.

Na sam koniec chciałabym Wam powiedzieć, że na blogu http://vexgirl.blogspot.com można wygrać maskarę do rzęs. Oto ona






Tutaj macie link do notki
http://vexgirl.blogspot.com/2011/07/rozdanie-nowy-tusz-mary-kay-lash-love.html



Pozdrawiam wszystkich czytających i życzę miłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz