9 sie 2013

Znalezione w gazecie :)

Witam. W dzisiejszym poście pokażę Wam co znalazłam w gazecie mamy. Na każdym z 5 zdjęć znajdziecie rady do pielęgnacji konkretnych włosów. Same zobaczcie:






Ja nie jeszcze nie testowałam niczego. Mnie najbardziej interesuje rubryka o włosach przetłuszczających się, z łupieżem (którego akurat dawno nie miałam ale jakby wystąpił to można wypróbować) i słabych (ostatnio sporo włosów mi wypada ;/). Nie wiem dajcie znać czy znałyście któryś ze sposobów. Ja z tych wszystkich znałam tylko 4. Dajcie też znać czy coś Was zainteresowało i tego spróbujecie. A może macie jakieś swoje domowe przepisy na włosowe dolegliwości. To by było dziś na tyle.  Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Czosnek we włosach mnie rozwalił. Szczerze wątpię żeby mycie szamponem usunęło jego "aromat" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno nie od razu. Kto, wie może ktoś wypróbuje ten sposób. Ja na pewno podziękuję ;p

      Usuń