23 sie 2013

Nivea - Żel pod prysznic

Witam. W dzisiejszym poście opowiem o żelu do mycia ciała z Nivea. Nie miałam jeszcze ani jednego żelu z tej firmy dlatego skusiłam się ;p. Co o nim sądzę?






Ja wybrałam sobie opcję o zapachu trawy cytrynowej. Mnie ten zapach się podobał, jest bardzo ładny. Konsystencja jest rzadka ale nie lejąca. W środku pływają żółte perełki, które na ciele są wyczuwalne. Pod wpływem masowania one pękają, wydobywając olejek. By uzyskać dużą pianę trzeba mieć mocno mokrą gąbkę albo ciało i trzeba dać go więcej. Żel nie wysuszył mi skóry ale też nie zauważyłam jakiegoś nawilżenia. Podczas spłukiwania piany ciało jest wyczuwalnie śliskie ale nie jest to nieprzyjemne oblepienie. Po wyschnięciu tego nie czuć.

Żel zamknięty jest w standardowe opakowanie wykonane ze średnio miękkiego plastiku. Jeśli chodzi o zatrzask to nie chodzi on tak lekko ale też nie trzeba używać siły by go otworzyć. Na pewno sam nie otworzy nam się w torbie. Produkt ma pojemność chyba 250 ml. Ja kupiłam go w Biedronce za 5 zł. W sklepie kosztuje jakieś 9? Jest średnio wydajny.

Podsumowując - ja jestem z tego żelu pod prysznic zadowolona. Ma ładny zapach i przyjemnie się go zużywało. Myślę, że jeszcze sobie go kiedyś kupię gdy będzie w promocji. Polecam.

A Wy używałyście tego żelu? Jakie macie zdanie na jego temat? Pozdrawiam :)

2 komentarze: