22 cze 2013

Gadanina + piosenka :)

Witam Was. Ostatnio znów zniknęłam z bloga ale muszę się przyznać, że wciągnął mnie program "Łowcy Duchów" i ciągle go oglądam. Jestem już w połowie 4 serii, obejrzałam już całą 2 i 3. Została mi 1,5 i jak znajdę to 6. Od jakiegoś tygodnia oglądam to jak tylko jestem na kompie (no inne rzeczy też robię ale głownie siedzę w ŁD). Nie wiem, jakoś podoba mi się ten program ;p

Muszę Wam powiedzieć, że od ostatniej notki zdążyłam postarzeć się o rok ;). 18 czerwca skończyłam 25 lat. Wiem, stara jestem ale co poradzić ;p. Nic sobie nie kupiłam z tej okazji ale mam w planach na jesień zrobić 2 rzeczy na swoim ciele. Mam nadzieję, że nie zmienię zdania do tego czasu ;p.

Dzisiaj nie wstawię żadnej notki, ponieważ nie mam nic "pod ręką" co bym mogła wrzucić. Ale za to wklejam piosenkę, która od zawsze mi się podobała ale nie wiedziałam kto ją wykonuje. W czwartek, gdy jechałam z bratem nad wodę się poopalać (niestety ja bardzo wolno się opalam) to leciała w radiu i udało mi się zobaczyć na wyświetlaczu co to jest. Po przyjeździe od razu poleciałam na YT i mam. Oto ona:


Znam tą piosenkę od lat ale dopiero teraz mogę ją sobie słuchać kiedy mam na nią ochotę. Znacie ją? Mnie bardzo się podoba :)

To by było dziś na tyle. Muszę przysiąść do pisania recenzji i do uzupełnienia tagów, bo mam zaczęte i nieskończone. No i muszę ogarnąć zaległości na Waszych blogach. To już na prawdę koniec. Życzę miłego wieczoru. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz