15 lip 2012

Odżywka proteinowa - COCONUT PROTEINS


Witam. Dziś napiszę kilka słów na temat odżywki z Hean. Wygląda ona tak:



Moje paznokcie od dłuższego czasu ciągle się rozdwajają. Jednego paznokcia to normalnie mam bardzo zmasakrowanego. Podczas zamawiania kosmetyków z Hean, wypatrzyłam tą odżywkę. Producent obiecuje, że odżywka:

Wygładza nierówności płytki i tworzy mocną powłokę ochronną zapobiegając przebarwieniom i łamaniu się paznokci. Zawiera mleczko kokosowe, bogate w węglowodany, sole mineralne i witaminy. Substancje te działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco. 
Odżywka do pękających, rozdwajających się paznokci. Optymalny efekt uzyskamy stosując regularnie

Odżwyka w buteleczce ma taki mlecznoróżowy kolor. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, pięknie się błyszczy. Odżywka daje delikatny róż na paznokciach, wygląda jak lakier do frencha, jest transparenty z delikatnym kolorem. Jak dla mnie kolor jest na plus. Bardzo dobrze mi się nim malowało paznokcie na początku.Nosiłam ją jako zwykły lakier albo jako bazę pod inne lakiery. Bardzo szybko schnie. Gdy dawałam dwie warstwy, to zdarzały mi się bąble. Jeśli chodzi o trwałość to nawet jedna warstwa wytrzymuje dość długo na paznokciach bez uszczerbku.

Mam ją od 3 miesięcy. Zauważyłam, ze po ponad miesiącu używania jej non-stop lakier się ciągnie i robi straszne bąble nawet przy jednej warstwie. W tej chwili mimo iż zostało mi jej połowę to nie maluję nią paznokci.

Teraz najważniejsza kwestia, czyli działanie. Niestety ale ja nie zauważyłam poprawy stanu moich paznokci. Jak się rozdwajały tak się rozdwajają. No ale powiem szczerze, nie oczekiwałam po niej cudów. Kupiłam ją bardziej z ciekawości. Na moich paznokciach się nie sprawdziła.

Odżywka ma 8 ml pojemności i kosztuje chyba 6,99. Mam długi i cienki pędzelek, którym dobrze się malowało.

I na koniec zdjęcie pędzelka:



Dajcie znać czy używałyście ten odżywki. Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na jej temat. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz