3 cze 2012

Gadanina

Witam. Nie mam weny do pisania recenzji, więc dziś będzie gadanina o wszystkim i o niczym. Pamiętacie, że jakiś czas temu ogłosiłam rozdanie? No właśnie przez małe zainteresowanie postanowiłam je rozwiązać i nie ogłaszać zwycięzcy (sorry dziewczyny). Myślę, że ogłoszę ponownie jakieś rozdanie, z między innymi tymi kosmetykami, ale za jakiś czas. Oczywiście dołożę coś jeszcze. Nie obiecuję konkretnej daty ale myślę, że będzie to w tym miesiącu na pewno. Mijający tydzień był dla mnie męczący i nie miałam za dużo czasu na blogowanie (oczywiście jestem z Waszymi blogami na bieżąco). Budząc się w sobotę cieszyłam się, że nie muszę iść do pracy. Dziś jest niedziela ale nie czuję się w ogóle wypoczęta. Nie wiem może jakaś chandra mnie dopada...
Koniec narzekania, czas na coś pozytywnego ;). Muszę Wam się pochwalić, że w piątek doszły w końcu do mnie moje książeczki, które zamówiłam ;p


Teraz dokładniej :



Trochę babska książka ale jestem jej ciekawa - praktycznie to był przypadkowy zakup ;p



Długo zastanawiałam się nad kupnem tej książki. Ja raczej nie kupuje książek o takiej tematyce ale obejrzałam film i przepadłam. Po bardzo dobrych recenzjach kupiłam i właśnie ją czytam.



Kolejna część (czwarta) serii norweskich kryminałów, których bohaterem jest Harry Holle.



To był powód moich zakupów. Druga część kryminałów z Sebastianem Bergmanem. Pierwsza była niby nudna na początku ale wciągnęła mnie i bardzo mi się podobała, więc skusiłam się i na drugą. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;p.
(Jeśli chodzi o zdjęcie to te światełko na okładce to nie flesz, tylko tam coś takiego jest ;p)

Jak widzicie nie zamówiłam dużo ale wiadomo, że książki kosztują i nie mogłam poszaleć. Poza tym nie mam powoli gdzie ich trzymać ;p. Planuję sprzedaż kilku książek z których jestem średnio zadowolona. Muszę Wam powiedzieć, że na tą chwilę na 90% powstanie mój blog o tej tematyce. Na razie mam chyba z 20 opisów książek i chyba 5 filmów, więc nie jest źle ;p.

Kończę już moją chaotyczną notkę. Recenzję kosmetyków się powoli piszą i na pewno nie dalej jak za dwa dni powinnam coś dodać.

Jeśli czytałyście którąś z tych książek to dajcie znać jak Wam się podobała. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz