14 cze 2012

...

Witam w ten ponury dzień. Dziś miałam zamiar dodać recenzję szamponu pokrzywowego ale okazało się, że nie mam zdjęć ;/. Niestety na dworze jest ciemno, więc nie da rady teraz ich zrobić. No trudno się mówi... Jutro to spróbuję nadrobić. Szukając zdjęć tego szamponu obrobiłam masę innych zdjęć do bloga, przy okazji robiąc listę tych kosmetyków, które trzeba sfotografować. Recenzję się piszą, więc mam zamiar nadrobić zaległości w blogowaniu. Przy okazji wspomnę, że mam już ok 30 notek na drugi blog ale chce mieć tyle materiału, żeby starczyło na 2 miesiące.

A tak w ogóle to nie mam siły na nic. Ta okropna pogoda mnie dobija. Nic mi się nie chce, jestem zmęczona    i najchętniej przeleżałabym cały dzień w łóżku (najlepiej z książką ;p). Najgorsze, że co chwila pada...

 Na koniec tych wywodów wrzucam piosenkę, która od dłuższego czasu leci w moich głośnikach (prawie) non-stop. Na początku była bez teledysku, a jak już się on pojawił to jestem nim zachwycona.


Podoba mi się bardzo ten teledysk, w ogóle Rihanna ma świetne teledyski i powiem Wam, że jak ja nie słucham takiej muzyki za często to ją bardzo lubię.

To byłoby na tyle na dziś. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz