1 wrz 2011

Maseczka z Perfecty

Witam. Dziś napiszę co sądzę o maseczce z perfecty.


Ostatnio moja cera jest trochę przesuszona w niektórych miejscach, więc byłam zadowolona że ją mam w domu. Jest przeznaczona dla cery odwodnionej i zmęczonej (opis na zdjęciach). Maska ma ładny zapach, jest delikatny jakby lekko perfumowany ale przyjemny. Jej kolor jest lekko pistacjowy a konsystencja kremowa. Przy zmywaniu zdjęłam najpierw nadmiar wacikiem i później jakoś poszło ;p. Skóra po zmyciu jest cudowna. Dobrze napięta, delikatna, matowa, po prostu super. Wszystko, co napisał producent się zgadza. Podoba mi się jej efekt końcowy i będę ją kupować, gdy moja cera będzie w złej kondycji. Polecam ją w 100%.

Zdjęcie maski

A Wy już ją kiedyś wypróbowałyście?? Jakie wrażenia?? Czekam na komentarze jak zawsze :)

1 komentarz:

  1. Niestety maseczka nie dla mnie, moja skóra nie potrzebuje w żadnym wypadku nawilżenia, ale lubię inne maski Perfecty.

    OdpowiedzUsuń